Ubisoft'un İş Tanımına göre, Splinter Cell, “Günümüz İzleyicileri” için Yeniden Yazılmış ve Güncellenmiş bir Hikayeye Sahip Olacak şekilde Yeniden Tasarlandı

Ubisoft’un İş Tanımına göre, Splinter Cell, “Günümüz İzleyicileri” için Yeniden Yazılmış ve Güncellenmiş bir Hikayeye Sahip Olacak şekilde Yeniden Tasarlandı

Ubisoft Toronto’dan merakla beklenen Splinter Cell Remake, bir iş tanımından bahseden yeniden yazılmış ve güncellenmiş bir hikayeye sahip olacak.

Geçen yılın Aralık ayında, Ubisoft nihayet hayranlarının merakla beklediği bir oyunu duyurdu – yeni nesil görseller ve modernize edilmiş gizli oyun sunmak için Ubisoft’un kendi Kardelen Motorunda yeniden inşa edilen Splinter Cell’in yeniden yapımı. Birçokları için, ekibin yeniden yapılanmanın Splinter Cell’in kökenlerine doğrusal bir gizli eylem başlığı olarak bağlı kalacağını da onaylaması bir rahatlama olarak geldi.

Oyunun yapımcısı Matt West, ”Hala gelişimin en erken aşamalarında olmamıza rağmen, yapmaya çalıştığımız şey, erken Splinter Cell’e kimliğini veren tüm yollarla, erken oyunların ruhunun bozulmadan kalmasını sağlamak” dedi. geçen yıl. “Bu yüzden, onu sıfırdan inşa ederken, görsel olarak ve bazı tasarım öğelerini oyuncu konforuna ve beklentilerine uyacak şekilde güncelleyeceğiz ve orijinal oyunlar gibi doğrusal tutacağız, açık dünya yapmıyoruz.”

Yani evet, Ubisoft franchise’ın kimliğini korumak istiyor, ancak görünüşe göre oyun orijinalinden çok farklı olabilir. En azından hikaye açısından. En azından, ekibin oyunun hikayesini yeniden yazdığını ve güncellediğini belirten başlık için bir senaryo yazarı için bir iş ilanından ayırt edilebilecek şey budur.

“İlk Splinter Cell oyununu temelimiz olarak kullanarak, hikayeyi günümüz izleyicileri için yeniden yazıyor ve güncelliyoruz. Karakterlerimizi ve dünyayı keşfederken onları daha otantik ve inandırıcı kılmak için orijinal oyunun ruhunu ve temalarını korumak istiyoruz. Ubisoft Toronto’da Senaryo Yazarı olarak Anlatı ekibine katılacak ve Splinter Cell hayranlarından oluşan yeni bir izleyici kitlesi için uyumlu ve çekici bir anlatı deneyimi yaratmaya yardımcı olacaksınız.”

Değişikliklerin bunun için nasıl değişeceği görülecektir. Daha fazla bilgi gelir gelmez sizi güncel tutacağız.

Far Cry 6’nın Baş Oyun Tasarımcısı tarafından yönetilen Splinter Cell Remake, henüz bir çıkış tarihi almadı. İlk Splinter Cell, 2002’de orijinal Xbox’ta piyasaya sürüldü ve daha sonra diğer platformlara da taşındı. Serinin en son bölümü olan Splinter Cell: Blacklist, 2013 yılında PS3, Xbox 360, Wii U ve PC için piyasaya sürüldü.


Yayımlandı

kategorisi

yazarı:

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir