Elektrikli otomobiller, menzil değerleri sıfıra ulaştıktan sonra 19 mile kadar seyahat edebilir

Elektrikli otomobiller, menzil değerleri sıfıra ulaştıktan sonra 19 mile kadar seyahat edebilir

BMW i4 ve Cupra yaz menzili testinde doğdu

Elektrikli arabalar , menzil değerleri sıfıra ulaştıktan sonra 19 mile kadar seyahat edebilir, yeni Hangi Araba? araştırmalar göstermiştir.

En yeni tam elektrikli modellerden on tanesi, optimum koşullarda ne kadar ileri gidebileceklerini görmek için bir yaz menzili testine tabi tutuldu ve yarışmacılar resmi ortalamalarının %8,1 ile %18,6’sı arasında düştü.

Bununla birlikte, her durumda, enstrümantasyon aküde hiçbir şey kalmadığını söyledikten sonra arabanın birkaç mil boyunca çalışmaya devam etmesi rakama yardımcı oldu. Bu, menzil okumalarının kasıtlı olarak muhafazakar olacak şekilde programlandığını, böylece sahiplerin bir sığınma alanına gitmelerine veya duracak başka güvenli bir yer bulmalarına yardımcı olacak bir acil durum tamponuna sahip olduğunu gösteriyor.

Test edilen otomobiller arasında BMW i4 eDrive40 M Sport bir şarjla en uzağa gitti ve en büyük tampona sahipti: sırasıyla 316 mil ve 19 mil.

LT BMW iX3 yaz menzil testinden önce şarj oluyor

Bu arada, ölçeğin diğer ucunda, Cupra Born en kısa yaz menziline (219 mil) ve BMW iX3 en küçük acil durum tamponuna (beş mil) sahipti. 

Gördüğümüz kesin acil durum tampon rakamlarının sadece bir rehber olarak alınması gerektiğine dikkat edilmelidir, çünkü bunlar test rotasında her arabanın kalan sıfır mil göstermeye başladığı noktadan etkilendiler.

BMW iX3 M Sport Pro yazın fazladan 41 mil, Kia EV6 RWD GT-Line fazladan 50 mil ve Tesla Model Y Uzun Menzil ekstra bir mesafe kat etti. 57 mil, aşırı hava koşullarının elektrikli araç performansını nasıl etkileyebileceğinin bir göstergesidir.

Ortalama olarak, üçlü hava sıcaklığının 24-29°C arasında olduğu yaz menzil testinde, kışın 3-7°C olduğu zamana göre 49 mil (%21,4) daha uzağa gitti.

Elektrikli araba kış menzil testi - dizüstü bilgisayarda menzil hesaplama

What Car’ın önceki araştırması? Isı pompasıyla donatılmış elektrikli otomobillerin, sıcaklıklar düştüğünde daha az menzil kaybettiğini, ısı pompasının elektrikli aktarma organlarından fazla ısıyı çekip klima aracılığıyla otomobilin içine dağıtarak akü üzerindeki yükü azalttığını keşfetti. 

Testler, otoyol yolculuklarını simüle etmek için 2,6 mil simüle edilmiş dur-kalk şehir trafiği, dört mil sabit 50 mil sürüş ve sekiz mil sabit 70 mil hızla sürüşten oluşan 15 millik bir rotada kapalı bir araç kanıtlama zemininde gerçekleştirildi. . 

10 arabanın her biri tam olarak şarj edildi ve 15 saat boyunca dışarıda bırakıldı, ardından pillerin testin başlaması için hala %100’de olduğunu kontrol etmek için tekrar prize takılmadan önce. Daha sonra klima kontrol sistemlerini 21 derece C’ye ayarladılar ve her devrenin sonunda sürücü değişiklikleri ile düz gidene kadar sürdüler ve arabaların konumları da değişti, böylece hiçbir araba sürekli olarak havayı iyileştirmek için bir delik açmadı. diğerleri için aerodinamik verimlilik.

Yapın ve modelleyinResmi seriTest aralığıeksikliksıfırda milYeterlik
BMW i4 eDrive40 M Spor345 mil316 mil%8.2193,9 mil/kWh
Tesla Model Y Uzun Menzilli331 mil304 mil%8,1114,1 mil/kWh
Tesla Model 3 Uzun Menzilli360 mil293 mil%18.6134,2 mil/kWh
Volkswagen ID 5 Pro Performans Tarzı315 mil281 mil%10,5153,7 mil/kWh
Kia EV6 RWD GT Serisi328 mil278 mil%15.2133,6 mil/kWh
BMW iX3 M Spor Pro282 mil253 mil%10,253.4 mil/kWh
Kia Niro EV4285 mil253 mil%10,9173,9 mil/kWh
MG ZS EV Uzun Menzilli SE273 mil246 mil%9,7133,6 mil/kWh
Volvo XC40 Şarjlı Tek Motorlu Plus263 mil226 mil%13.7173.4 mil/kWh
Cupra Doğuştan 58kWh V3249 mil219 mil%12.0103,8 mil/kWh

Yayımlandı

kategorisi

yazarı:

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir