EKAP (Elektronik Kamu Alımları Platformu), Ekap Nedir

EKAP (Elektronik Kamu Alımları Platformu), Ekap Nedir

EKAP (Elektronik Kamu Alımları Platformu), kamu kurumları ve diğer kuruluşların ihale faaliyetlerini elektronik ortamda yönetmelerini sağlayan web tabanlı bir sistemdir. EKAP, kamu alımlarına ilişkin tüm ilgili mevzuat, yönetmelik ve usulleri içermekte ve ayrıca ihale belgelerinin hazırlanmasına yardımcı olmaktadır. Sistem, belediyeler ve yetki devri yapılmış makamlar da dahil olmak üzere devletin tüm kademelerindeki hem ihale makamları hem de tedarikçiler tarafından kullanılabilir.

EKAP aşağıdaki amaçlar için kullanılabilir:

Yeni bir ihale prosedürü başlatmak için (örneğin, yeni bir ihale çağrısı başlatarak).

İhale daveti yayınlamak (örneğin, eİhale kullanarak).

Pazarlık/doğrudan ihale yoluyla veya rekabetçi bir ihale prosedürü aracılığıyla tedarikçi(ler)i seçmek (örneğin, İhale Değerlendirme Aracı kullanarak).

Devam eden satın alma prosedürlerini izlemek (örneğin, Satın Alma Durum Monitörü kullanarak). EKAP, internet bağlantısı olan herhangi bir bilgisayardan erişilebilen web tabanlı bir uygulamadır. EKAP birden fazla dil ve para birimini desteklemektedir. Buna ek olarak, farklı kullanıcıların (örneğin kamu kurumları, tedarikçiler) özel gereksinimlerine göre kolayca özelleştirilebilecek şekilde tasarlanmıştır. EKAP, internet bağlantısı olan herhangi bir bilgisayardan erişilebilen web tabanlı bir uygulamadır. EKAP birden fazla dil ve para birimini desteklemektedir. Ayrıca, farklı kullanıcıların (örneğin kamu kurumları, tedarikçiler) özel gereksinimlerine göre kolayca özelleştirilebilecek şekilde tasarlanmıştır. EKAP, internet bağlantısı olan herhangi bir bilgisayardan erişilebilen web tabanlı bir uygulamadır. Birden fazla dil ve para birimini desteklemesinin yanı sıra farklı kullanıcıların (örneğin kamu kurumları, tedarikçiler) özel gereksinimlerine göre kolayca özelleştirilebilir.

EKAP, tüm tedarik süreci için tek ve entegre bir platform sağlar:

  • Satın alma sürecini otomatikleştirmeye ve kolaylaştırmaya yardımcı olur.
  • Çoklu para birimi ve çoklu dil özelliklerini destekler.
  • Farklı kullanıcıların (örneğin kamu kurumları, tedarikçiler) gereksinimlerine göre kolayca özelleştirilebilir.
  • Tüm tedarik süreci için tek ve entegre bir platform sağlar.
  • Çoklu para birimi ve çoklu dil özelliklerini destekler.
  • Farklı kullanıcıların (örn. kamu kurumları, tedarikçiler) gereksinimlerine göre kolayca özelleştirilebilir.
  • Tüm tedarik süreci için tek ve entegre bir platform sağlar.

Yayımlandı

kategorisi

yazarı:

Etiketler:

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir